Friday, June 27, 2008

Testimoni 1

Testimoni 1

Prof. Madya Hjh. Che Siah Bt. Hj Che Man
Assalamualaikum…..
Kepada Tabib Ust. Hj Firdaus Bin Mohd.

Alhamdulillah, syukur ke hazrat Allah S.W. T., kerana dengan izin-Nya, saya ditemukan dengan ubat mata qurrotaaini, produk ciptaan Ustaz.

Terima kasih kerana dengan hanya stu panggilan telefon, saya diterima menjadi pengedar.
Surat dan bingkisan telah saya terima pada pagi 8 Jan 2003 (Rabu).

Untuk pengetahuan Ustaz, saya kurang lebih 4 tahun menggunapakai ubat mata ini, begitu juga ibu saya yang sudah berusia 78 tahun, yang hamper dibedah 3 tahun yang lalu, tetapi berkat ubat mata Qurrotaaini, ibu saya tiada masalah penglihatan dan sampai sekarang, beliau terus menggunakan ubat ini dan tidak perlu memakai cermin mata apabila membaca Kitab Suci Al-Quran dan kitab-kitab Jawi yang lain. Dan dibawa ke mana saja beliau pergi. Yang menariknya ibu saya menrekomenkan kepada sesiapa sahaja yang mengadu kepadanya sakit mata. Saya sentiasa memastikan ibu saya tidak kehabisan ubat ini. Kini saya memberitahunya saya sudah menjadi pengedar ubat mata Qurrotaaini, dan ibu saya gembira. Beliau tidak akan mengalami kekurangan bekalan.

Bersama ini saya kembalikan dokumen yang Tuan Tabib perlukan dan sekeping cek bernilai RM 470.00 BIMB 307676 BERTARIKH 9 JUN 2003.

Saya ingin maklumkan kepada Tuan Tabib, saya ada masalah hidung berair sepanjang masa dan cepat menghidap selsema (flu). Oleh itu tidak keberatan kiranya Tuan Tabib dapat mengirimi saya sebotol pil resdung.
Alamat dan No. Telefon
31, Jln Raja Mahmud 9/18
Seksyen 9
40100 Shah Alam
SELANGOR.
Edit/Delete Message

No comments: