Friday, June 27, 2008

Testimoni 3

Testimoni 3

Testimoni nih sebenarnya dalam bentuk surat..So kena la taip balik


Mohd Desa b Johari
KM 28 Jalan Dato Nawar
77300 Merlimau Melaka

NOV 97

Kepada Tabib Ustaz Hj Fairuz

Assamualaikum ustz.

Bersama sama ini saya sertakan wang sebanyak RM 50.00 untuk memesan ubat yang ustaz usahakan.Ubat mata Kurotaaini , saya dapat mengetahui daripada seorang kawan saya yang mana kalau saya ingin menggunakannya memesan terus daripada ustz

Sebenarnya isteri saya ada selaput mata m saya diberi sebotol olehnya setelah beberapa hari mencubanya nampak ada perubaha, jadi untuk meneruskan pengubatan saya minta ustaz kirimkan ubat mata tersebut ( hijau ) dan satu botol ubat warna merah.

Sekian sahaja mudah mudahan malahan usaha ust dapat sambutan yang baik dan dapat keredhaan dari Allah.Terima kasih dan assalamualaikum

*Cuba tgk tarikh surat nih.1997..Dah lama..Ini surat masa ustaz belum ada kilang ubat mata Qurrotaaini yang bertaraf GMP macam sekarang..Ustaz nih jual kat masjid masjid dan pasar tani je....Masa tu takder kelulusan KKM

No comments: